środa, 26 grudnia 2012

Christmas time

w końcu znalazłam troszkę czasu na zdjęcia  :)

po świątecznym obżarstwie i lenistwie czas na spacery, ćwiczenia z Ewą Chodakowską i przygotowania do sylwestra oraz studenckich połowinek

Święta w tym roku były wyjątkowe: brak śniegu, temperatura wynosiła 10 stopni, a ja pozwoliłam sobie wskoczyć w lordsy :)
a Wam jak minęły święta? mikołaj spisał się z prezentami ?  :)  u mnie jak najbardziej


a jutro szykuję się na długo wyczekiwane poświąteczne wyprzedaże!


BUZIAKI :*

FAN PAGE, CLICK!












bluzka-Marni/spódniczka-noname/futro-zara/loafers-tommyhilfiger/torebka-lindy bag 




10 komentarzy:

  1. świetnie, bardzo podoba mi się futerko

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz nieziemskie futro! Połączenie całości bardzo mi się podoba! Rajstopki są tutaj elementem zaskakującym, ale bardzo podoba mi się jak komponują się z futrem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. kto by pomyślał, że grube rajstopy futro tak świetnie będą wyglądały z loafersami:)
    Bardzo podoba mi się ten zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie ma zdjęcia bluzki w całosci bo bardzo mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z aparatem wymiata ;)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izabela, zdjęcia bluzki w całości: http://www.fashionsuzi.blogspot.com/2012/08/gold-marni.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję że ktoś pomaga mi odpowiadać :)

      Usuń
  7. You look amazing! love your coat and blouse!
    Following you on GFC! it wil be great if you check my blog out. :)

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the fake fur coat!
    www.theprincessgown.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie prezentujesz się w tym futrze ! :)
    obserwuję i po cichu liczę na rewanż.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń